lördag 19 december 2009

Snart är det Jul

19 December

Hejsan på er i Julstöket
jag har köpt ett schampo till Alwin
det skulle vara ett bra schampo sa dem i djurbutiken
och det luktar väldigt gott
det ger en lyster i pälsen
reder ut tovor 
underlättar borstning av hunden
tar bort fett 
och var bra för valpar
så det ska bli spännande att få prova detta
vi har ju så kallt här nu bara ,men får försöka taijma in så att
det går och bada honom
innan Julafton



 

sen har jag så klart slagit in lite julklappar
jag har några julklappar kvar att inhandla

 


 

 

visst är det fint papper?
Kram på er för idag 
 

1 kommentar:

Josefina sa...

Va sööööööt!
Jag ska med köpa julklapp till Alwin!
Blir lite nyfiken på vad du gett hihi,
men säg inget, ja får bli överraskad jag med =)

Jag brukar lägga lite hundgodis i paketen å låta hunden försöka öppna. Det lockar om dom känner doften av mumset =)

Alwin såg väl inte när du slog in bara :-o hihi

Puss å kram, ses om några få dar =P